LEVERANCIERSDAG VAN DIJK FLORA
50 jaar Partnership!
Een evenement in het teken van “growing into the future together”; een interactieve dag om de vaste partners van Van Dijk Flora te bedanken voor 50 jaar partnership en gericht op de kracht van samenwerking. Met als uiteindelijk doel om samen te innoveren voor een bloeiende toekomst!
Key-note Ynzo van Zanten blies de gasten omver met zijn inspirerende verhaal over Tony’s Chocolonely. CEO Jan van Dam (Dutch Flower Group) vertelde meer over de uitdagingen van de snel veranderende wereld. Verder was er nog ruimte voor een Q&A met Horti Heroes en moderator Kirsten van Schaik om alle vragen te beantwoorden over innovatie en talentontwikkeling.
En last but not least werd het podium gegeven aan de energieke heren van Upperbloom; een perfect voorbeeld van een innovatieve start-up in een dynamische wereld.
Wat hebben wij deze dag verzorgd?
Inspiratie & netwerken stonden centraal op deze dag en samen met het overkoepelende thema zijn wij met Van Dijk Flora een event concept gaan ontwikkelen.
NON mocht alles omtrent de food & drinks verzorgen, en hier hebben we alle marketingcommunicatie elementen van Van Dijk Flora in terug laten komen. Van styling van ons team, duurzame koffiebekers tot aan de bites die in lijn liggen het thema & de doelgroep.
Samen met de opdrachtgever hebben we de hele customer journey van de gasten doorgelopen voorafgaan aan het event, zodat het echt een event is dat impact maakt.
Hierdoor klopt het hele event van A-Z, is er impact gemaakt en zijn alle gasten met een WAUW gevoel naar huis gegaan.
Over Van Dijk Flora
Van Dijk Flora is een toonaangevende leverancier van bloemen en planten voor grootschalige retailers die actief zijn in meer dan dertig Europese landen. Het ontzorgen van onze klanten staat dagelijks op de eerste plaats.
https://www.vandijkflora.nl/
Beeldmateriaal | Sylvana Lansu