Search
Close this search box.

dit zijn wij!

Bij NON doen we alles voor een glimlach! Daarom heen hebben we onze kern- & cultuurwaarden. Ze beschrijven waar we voor staan, zijn een basis voor onze aanpak en de basis voor de manier waarop wij communiceren. Onze kern- & cultuurwaarden zijn de rode draad bij alles wat we doen! Nieuwsgierig? Lees hieronder meer!

Onze cultuur

Onze NON familie staat voor vrolijk, flexibel, creatief en samen! Open communicatie, respect voor elkaar en een constante ambitie naar verbetering zijn de bouwstenen van onze NON cultuur. Samen doen we alles voor een glimlach bij de opdrachtgevers & gasten en gaan we elke dag voor een beetje beter. Samen maken we het verschil!

Onze kernwaarden

Foodielicious

Wij hebben grote interesse in culinaire ervaringen en alles wat met eten & drinken te maken heeft. We genieten niet alleen van het eten & drinken zelf, maar zijn ook sterk geïnteresseerd in het bereiden daarvan, nieuwe smaken ontdekken, totaalbeleving creëren, culinaire & hospitality trends volgen, en het bezoeken van restaurants, festivals & evenementen.

Innoverend

Elke dag een beetje beter. Dat is ons op lijf geschreven. Dagelijks zijn we bezig met vernieuwing, creativiteit en verbeteren. Wij denken out-of-the box en zijn allemaal vrij ondernemend van nature. Hierdoor vinden we het leuk om nieuwe diensten, producten of technologieën te ontdekken en ontwikkelen.

Positief

Wij benaderen ‘zaken’ optimistisch, met veerkracht en waardering. We houden van samenwerken met elkaar, met onze leveranciers én opdrachtgevers / gasten. We zijn erg leergierig, staan open voor feedback, spreken waardering & dankbaarheid uit en hebben empathie. Met een positieve blik in het veld staan. Dat is waar we goed in zijn!

Punctueel

Wij zijn stipt, nauwkeurig en komen afspraken na. Hierdoor zorgen we dat alles soepel loopt. We snappen dat tijd van anderen ook waardevol is, en we willen daar zorgvuldig mee om gaan. Dit geeft anderen vertrouwen en maakt de samenwerking fijn voor iedereen.

Gastgericht

Wij zijn vriendelijk, behulpzaam en attent naar de gasten/opdrachtgevers én natuurlijk ook naar elkaar & leveranciers toe. Daarmee bieden we uitstekende service wat we als vanzelfsprekend ervaren vanuit ons DNA. We houden van een persoonlijke benadering die altijd professioneel is. Het krijgen van feedback vinden we de normaalste zaak, en vanuit onze winnaarsmentaliteit ondernemen we actie om de (gast) ervaring te verbeteren.